the return

com si d'una sèrie es tractés, la meva nova temporada com a bloggera ha tornat.

després d'un semestre que m'estava obligant a planificar el meu propi enterrament, tot ha tornat a la normalitat. i era l'hora de tornar al blog.

amb el Jordi Sànchez cada dia pots descobrir coses noves com l'SPOTIFY, el millor reproductor de música on-line que he conegut mai. molt senzill d'utilitzar i, sobretot, molt pràctic, dóna opcions de compartir llistes de reproducció i amb el seu alt contingut de música, rememorar la música que més us agrada i que sembla que estigui en l'oblit.

podeu recomanar cançons als vostres amics o, simplement, gaudir-ne mentre esteu a l'ordinador en temps d'oci o, malauradament, laboral.

1 comment

Unknown 19 de febrer del 2009, a les 13:22

primins de comentar al teu renovat blog!

que per cert, m'encanta el disseny...(estic començant a pensar en un Bits&Beats redissenyat...:P )

Benvinguda a la blogosfera altra vegada i espero que hagis tornat amb energies renovades i moltes coses a comentar!!

Spotify...gran tema per retornar!

pd: l'enllaç al meu blog està malament!