Series.Ly

L'altre dia vaig rebre al meu correu una invitació per a series.ly, ho vaig deixar passar pensant que era víctima del temible 'amic que t'envia powerpoint de cors' però em vaig equivocar.
Quan al final em vaig decidir a enfrontar-me al meu destí amb series.ly, vaig descobrir una gran web.
I és que series.ly és una pàgina on hi ha llistat de sèries per mirar, descarregar i fer-te el teu propi perfil d'allò que més et va.
Per accedir hi ha dos opcions:
  1. esperar que un amic 2.0 t'enviï invitació
  2. demanar una invitació als creadors de la web
Totes dues opcions impliquen paciència. Però un cop entres tens el poder. Cada membre té 5 invitacions...pel que et converteixes en el somni dels qui demanen el punt 1.
I no només estem parlant de sèries. Si aconsegueixes que 3 de les teves invitacions es converteixin en membres, podràs ampliar el teu perfil de sèries al de pel·lícules (sí, amb visionats i descàrregues inclsoses).
Els visionats i descàrregues es fan a través de megavideo i megaupload.
I si, tens twitterisme, agrairàs el poder tenir followers i followings.
Quedeu-se amb aquesta web: series.ly perquè donarà molt que parlar.
Per cert, em queda una invitació...em sobornes?