DIY

Estreno la categoria 'DIY' explicant-vos una mica de què va tot això.

DIY són les sigles de 'Do it yourself', o sigui, 'Fes-ho tu mateix'.

I això és precisament el que us ensenyaré. Us mostraré alguns projectes que tinc en ment de fer o altres que ja he fet (això tardarà una mica més).

A més, dins d'aquesta categoria, posaré tot el que fa referència al meu nou hobby des de fa més d'un any: la llana*.

La llana en sí no és cap hobby, no us penseu que m'agrada esquilar ovelles i fer llana... si no tot el que la llana et permet fer: peces de roba fetes amb mitja, ganxet o amigurumis (ninotets fets amb llana i ganxet).

Des de fa gairebé un any que vaig desenvolupar aquesta faceta meva fins aleshores inexistent. Vaig tenir la sort que la meva mare m'ensenyés els primers passos: posar la llana a l'agulla i començar a fer mitja amb el punt dret.

Però tot el que sé, ho he après gràcies a internet. I, si teniu ganes d'aprendre'n, us recomanaré pàgines molt i molt pràctiques.

Ara, per exemple, estic fent -per fi- una bufanda per mi.

Winter is coming.


*Nota al peu: la fotografia del perfil no ha estat escollida per casualitat ;)