I'm back, babies

Recupero de nou el meu blog amb una estètica completament diferent.

Us explico, estimats lectors inexistents. I és que com heu pogut notar, he canviat el link del web. Perquè està molt bé tenir un blog amb el teu nom, però no vull que aquest blog parli de mi. O almenys no vull que aquest blog sembli que parli de mi.

I és que tinc moltes coses a dir.

Vull parlar de la meva nova afició a la llana i a tot el què això comporta: bufandes, mitons, labors, amigurumis i mil i unes coses més. En resum, manualitats vàries.

També vull continuar parlant d'un tema que tinc abandonat però que m'apassiona igualment: les sèries i el cinema. Perquè, així, aprofitaré per posar-me al dia de moltes sèries i pel·lícules que tinc pendents de fa massa dies. Cultura freak, vamos.

A més, com sempre, us recomanaré o simplement citaré cançons i grups que descobreixo o que us vull ensenyar. La música sempre estarà present a aquest blog :)

I, per suposat, continuaré escrivint sobre altres coses, o sigui, del que em doni la gana.

Així que, un cop més -i espero que sigui l'últim-...

I'm back, babies