tonight is the night

després d'haver engollit les dos temporades en època d'exàmens (després passa el que passa), avui me n'he enterat que la tercera temporada de Dexter estarà disponible a l'octubre.


i al setembre, Heroes...


serà un bon inici de curs. Tinc ganes de saber com serà el capítol Villanos i quines noves aventures tindrà el forense més justicier de la història (no considero correcte dir-li serial killer, és un bon home).

pd.- no m'agrada ser salsa rosa però en Peter Petrelli i la Claire Bennet (els de veritat, no imagineu coses rares entre familiars) estan sortint junts; com els germans Morgan.

1 comment

Anònim 29 de febrer del 2008, a les 12:56

Montseeee dsprs no diguis k mai t comento!!!

aket es el d dexter??? wowo, es el de a dos metros bajo tierra!

m'ha agradat el post d les coses viscudes... buah, no menrecordava d les mans akelles k senganxen a la pared... jajaj y els hipopotams akells!! jo els tink... pero les boles sem van perdre i les vaig substituir per caniques, k eren massa grans i no se les podien empassar els hipopotams!! pobres...
y les converse k surten son kom les meves... si s k tink bon gust!!!

ale ale fins daki a un ratet aiboh!