altruista egoista

estic en una etapa d'altruista egoista en què em veig implicada en fer favors a la gent però que, alhora, penso: coi, m'anirà bé a mi també tenir la primera temporada d'Herois per si mai la vull tornar a veure.

i és que ahir mentre feien la 2a temporada a TV3 d'Herois i jo estava mirant Dexter a Cuatro, vaig sentir que magermà deia: aquesta sèrie pot estar bé -referint-se a Herois-. Així que he decidit actuar en favor al meu germà, i baixar-li les dues temporades completes per a què a l'hivern es pugui entretenir d'alguna manera. I coi, que ja em va bé a mi també tenir sèries emmagatzemades en l'estanteria.

i, ja posats a baixar sèries (i quan, per fi, sembla que mompare tingui pel·lícules per subsistir uns quants dies), també em baixaré o m'estic baixant:
  • The Richies, la qual narra la història d'una família de lladres que es fan passar per una parella morta en un accident contra aquests. S'està emetent actualment per Canal+.
  • Los Soprano: històries mafioses amb més de 23 premis i amb una audiència històrica en l'últim capítol de la sisena i última temporada. Es va emetre per Canal+.
  • Lost: sí, ho sé, ja estic tardant. S'està emetent a La 2 de TVE.
  • Mad Men: una agència publicitària als anys 60, per a tabacoinómanos. Actualment a Canal+.
  • Studio60: recomanada i més que recomanada, tracta sobre com es desenvolupa una sèrie de televisió, tot allò que està darrera; amb el sempre recordat Chaendler de Friends, Matthew Perry. A Espanya encara no s'emet.
  • Los Hermanos Donnelly: uns germans irlandesos afincats a Los Angeles que han de sobreviure amb les màfies italianes i irlandeses locals. Bona. La primera temporada s'ha emés per Canal+.
i moltes més que encara m'he de pensar.