vicisims

i després d'un gran curs ple d'històries i, sobretot, ple de feina, torno a voltar per aquests racons.

avui us confessaré una de les meves grans passions. ELS SIMS 2


doncs sí, quan vaig començar la uni els meus pares em van comprar els Sims 2 Universitarios i em va fer gràcia; ja feia anys que arrossegava el Simtown dins l'ordinador (no, no confondre amb Simcity, era diferent però ningú em creu, diuen que em confonc de nom...i no ¬¬). arriba l'hora d'instal·lar el DVD i em posa: necessita tenir instal·lat el DVD Los Sims 2. ah, coi.

passa el temps i, per fi, quan aconsegueixo a les meves mans el DVD piratejat de Los Sims 2, se m'acut que quan el tingui instal·lat em viciaré una estoneta amb aquest i, quan hagi progressat, començaré amb l'expansió Universitarios, peeeeeeerò, el tinc instal·lat però no hi puc accedir ni, molt menys, jugar. Curiós...

i avui he descobert un altruista que s'ha comprat/descarregat totes les expansions i accessoris dels Sims 2 i els ha col·locat en un dvd batejat per ell: LOS SIMS 2 TODO EN UNO. i dic altruista perquè a més de fer tota la parafernàlia per ell sol ho ha volgut ensenyar al món amb 81 links de descarga directa per rapidshare (entre altres, però aquest és el meu preferit).



s'haurà de comprovar si funciona, no? oi tant.