Meme Musical

En resposta a l'Adrià, que vol tornar a propagar aquest meme:


Quanta música tinc a l'ordinador

bona pregunta... segons les propietats de la carpeta: 2.124 cançons repartides en 136 carpetes (m'agrada tenir els grups que van en augment ordenadets) que ocupen un total de 11.48 GB de memòria. I pel que fa al temps de duració... no sé com es mira ¬¬.


Últim disc que he comprat

ho sento pels antipirateria, però és el millor mètode que tinc per obtenir música. L'últim àlbum que m'he baixat és l'acústic dels Scorpions, bueno... estic dubtant entre aquest i el A Crow Left To The Murder de Incubus... Tot i això, l'últim cd que m'he comprat (legalment) va ser el One by One dels Foo Fighters.


Cinc cançons que escolto molt o que tenen molt significat per mi

1.- Puta de Extremoduro. Em recorda moments de tensió en què era l'única manera que coneixia de fer quatre crits i alliberar-me.

2.- Love Hurts (versió acústica) de Incubus. Sóc una enamorada dels acústics, d'allò que no està retocat per estudis... guitarra i veu... i aquesta cançó té una lletra emotiva, una veu que enganxa i uns bons records.

3.-No Surprises de Radiohead. És impossible no enamorar-se amb aquesta música...les primeres notes... la lletra... se suposava que era una cançó d'amor però va acabant sent un himne reivindicatiu de l'alternatiu (o al revés, no me'n recordo bé)...

4.- El Lado Oscuro de Jarabe de Palo. Perquè em recorda a l'última festa de la uni, on unes quantes noies esbojarrades cantàvem aquesta cançó al karaoke LA CAMA 54 de BCN, on no sabíem si ere un karaoke o un puticlub...

5.- Where did you sleep last (unplugged) de Nirvana. No puc només dir 5 cançons!! I no em podia deixar aquesta...és una de les cançons que m'ha acompanyat al llarg de la meva infància... i la que m'agrada més del vídeo del concert unplugged, en què un Kurt Cobain vivint els seus últims dies no aixeca cap durant tot el concert, fins al sospir/silenci que fa abans de dir l'últim night through... impressionant.

(quan pugui poso els enllaços)


Cançó que estàs escoltant ara mateix:

jajaja per pura coincidència, Wonderful Tonight de l'Eric Clapton. Gran cançó. La següent serà La Senda del Tiempo de Celtas Cortos...


5 persones a qui els hi passo el meme:

1.- Maria (inyu)
2.- SunxeZ
4.- Narcís
5.- Tonetii

5 comments

Afontcu 29 de juny del 2007, a les 15:10

Oohhhhhhh Eric Clapton! per fi algú que escolta Música com Déu mana :P!

i la de where did u sleep last night és també una meravella...però com el Nevermind de Nirvana no hi ha res!

A veure si aquest meme dura =)

Anònim 29 de juny del 2007, a les 15:11

Que es aixo del meme?? xD
Que es el k tinc k fer?? xD

Explicamuuuuuuuuuu!! jajaja

Anònim 29 de juny del 2007, a les 16:57

Ok, vale, comprendido xD

i on tu penjo.. aki a la resposta o al meu fotolog?? jejeje

PS: kedaras am ridicul kuan te fica el numero de gigues, carpetes i archivos xDDDDD

Jobove - Reus 30 de juny del 2007, a les 9:43

hola passavem per aquí i ens em quedat un ratet

salutacions

maria 2 de juliol del 2007, a les 11:29

listo!!

;)