música, música, música

una persona que em cau molt bé i que m'estimo molt m'ha endinsat dins del món musical de Sangtraït, Héroes del Silencio i Marea, entre altres...

és una persona molt important per a mi, però que últimament li faig un plan raro...ho sento

la veritat és que m'encanten els tres grups... primer Sangtraït ho veia massa fort per a mi... massa heaviata, pensava... però... quines lletres, oh, déu meu, quines lletres... taaan boniques... i en català! jajaja, la veritat és que sempre m'ha agradat el rock català (Sopa de Cabra, Els Pets, Lax'N'Busto, Sau,...) i les lletres em feien gràcia, però són tan superficials comparades amb els de Sangtraït...

sí, sí, us recomano que ho escolteu.


Héroes del Silencio, no m'ha cridat mai l'atenció, no era del meu estil... però, de debó tinc un estil musical definit? crec que el millor que es pot fer en aquesta vida és no tancar mai portes, i si ho adoptem al territori musical, també val. Héroes han tingut una gran trajectòria en el panorama espanyol, i per alguna cosa serà... les lletres, la melodia, la força que desprén cada segon musical... mole


i què dir sobre Marea? doncs que el cantant sebós mai m'ha fet gràcia... vaig riure un munt quan es va tirar al públic de Lleida i ningú el va agafar... jajaja però la veritat és que músicalment... mole, la veritat és que la lletra està molt currada, sempre amb metàfores i coses que has d'entendre la segona vegada que escoltes...

tots tres guanyen en lletra a molts grups que fins ara he escoltat, a més a més, tots tres grups fan lletres que entenc...perquè, ja veus, m'agrada molt Nirvana, però, la cançó Rape Me, no és que tingui molt significat: viola'm, amic meu, viola'm un altre cop...?¿


us deixo aquest vídeo d'un concert de la cançó Corazón de Mimbre de Marea




1 comment

Anònim 3 de juny del 2007, a les 11:49

Gran canço de Marea! bons gustos musicals! Salut!