YO TAMBIÉN LO SOY

Fa uns quants mesos que en Sunxez em va dir que mirés HEROES, em va dir que em deixaria un dvd però la meva gran sorpresa va ser que magermà ja se'ls estava baixant...però d'una manera leeeeenta lenta.

Va començar a tv3, amb un gran índex d'audiència, i un dia vaig poder posar-me al dia del 1 al 8. Perfecte.

Però no en tenia prou.

Necessitava més.

I el mateix Sunxez em va recomanar peliculasonline que és una pàgina web des d'on et pots baixar a l'instant pel·lícules, documentals, pel·lícules en V.O., series, videoclips, anime... o sigui...

EL PARAÍS!!

des de la pàgina pots arribar a conèixer infinitat de sèries i posar-te al dia amb altres. Pots rememorar l'escapatòria planificada de Prison Break, els casos més excèntrics de Bones, les rialles gairebé oblidades de 7 Vidas, veure què tal està Cómo conocí a vuestra madre, Joan de Arcadia,... pots escapar-te de la rutina d'estar-te cada nit/dimars/dijous per veure les teves sèries preferides com House, Anatomía de Grey i, fins i tot, El Internado.

Pots conèixer noves sèries, com la que m'ha proposat el Sunxez: Kyle XY. Es tracta d'un noi que obre els ulls i es troba despullat enmig d'un camp (si ho vaig entendre bé).

I com que em fio del gran criteri i gust del SunxeZ, s'haurà de veure.


I per això us la recomano.



Estem vivint en la era de les sèries. Les pel·lícules s'estan extingint; el públic no vol una història de 120 minuts quan pot tenir temporades de 20 i pico capítols de 40 i pico minuts cada setmana (o, gràcies a internet, cada poc temps).

3 comments

Afontcu 28 de juny del 2007, a les 15:02

A mi un amic també em va recomanar aqeusta pàgina per acabar de mirar la tercera temporada de Lost......és una passada de pàgina!!
La llàstima és que els subtítols que han fet dels capítols que he mirat no estan gaire ben coordinats..

Afontcu 28 de juny del 2007, a les 15:41

ps: t'hem deixat un encàrreg al blog...Mira el post dels Memes! espero que t'interessi :)

Unknown 29 de juny del 2007, a les 19:57

veig que n'estàs fent un bon ús!!

De Kylie XY et deixes el més interessant!! Que és un noi que no té melic, li costa comunicar-se amb la gent i té una especial habilitat pels números!